Thursday, May 26, 2011

Apa Itu KEJAYAAN ?

Assalamualaikum..

Post ni aku tak nak buka mukadimah panjang-panjang.. cuma cukup la aku nak tanya korang,,, korang mesti pernah baca atau terbaca mesej ni kan??

" Apa itu KEBERANIAN?
-Berani jawab exam walaupun belumhabis study.

Apa itu KETABAHAN?
-Tabah bila result dapat telur ayam tapi still boleh gelak.

Apa itu KESABARAN?
-Sabar bila tengah study,nota-nota semua kawan pinjam.

Apa itu KEKACAUAN?
-Kacau je bila handphone berbunyi bila tengah study "

Well,skg aku nk tambah sikit kat mesej tu tapi takde kena mengena ataupun kesinambungan pon dari ayat-ayat sebelumnya.That is :-

Apa itu KEJAYAAN?
-Berjayanya anda jika dapat deactivate FACEBOOK dalam masa paling minimum seminggu!

Kenapa aku cakap macam tu?sebab banyak kali aku deactivate,mesti lepas 2 atau 3 hari aku akan activate balik.Tak tahan beb!!Ikutkan aku dah bosan giler dengan fesbuk ni tapi tatau nape bile deactivate,aku still tak dapat bertahan lama.So far,sekaranag aku still belajar bertahan untuk deactivate lagi. Kenapa aku sibuk-sibuk sangat nak deactivate fesbuk ni? Banyak sebab weiiiii....

1) Fesbuk itu melalaikan.Kang kejap-kejap aku asek nak online je.
2) Fesbuk ada game.kang bertambah-tambah la kelalaian aku.Haish!macam ne la aku leh terjebak ni...!
3) Sometime bila aku bukak fesbuk,emosi aku akan jadi tak stabil.Ehem!

No comments:

Post a Comment